Suomi Bucket List


Tämä postaus sopii täydellisesti näin Suomi100-itsenäisyyspäivän jälkeisiin tunnelmiin! Toivottavasti te juhlitte 100-vuotiasta Suomea itsellenne mieluisalla tavalla. Onnea vielä rakas Suomi. On etuoikeutettua olla suomalainen.


Idean Suomi bucket lististä sain hyvältä ystävältäni Lindalta ja olen kiitollinen, että hän ehdotti tätä! Perjaatteessa tämä on tavallinen bucket list -haaste, mutta pyrin toteuttamaan kaikki listan kohdat ennen kuin lähden Australiaan.

1. Syö hirveästi ruisleipää, puuroa ja Karl Fazerin suklaata. Rakastan ruisleipää ja puuroa, mutta minulla on pakkomielle suklaaseen, erityisesti Karl Fazeriin. Minun on syötävä varastoon paljon näitä ennen lähtöäni, jotta selviän vuoden ilman. Suomalainen ruisleipä on maailman parasta, etkä voi löytää parempaa suklaata kuin Fazer.

2. Mene avantouinnille. Olen vain muutaman kerran avantouinut, juurikin siksi, etten kykene nauttimaan siitä. Silti, luulen että Australiassa alkaa tulla jossain vaiheessa ikävä Suomen kylmiä kelejä.

3. Kokeile lumilautailua. Minusta on ihanaa lasketella, mutta olen aina laskenut suksilla. Tavoitteena olisi yrittää lumilaudan päällä pysymistä tänä talvena.

4. Osta jotain Marimekosta. Kuuluisa suomalainen brändi, pitäähän minun Marimekosta jotain ostaa, mitä voin sitten käyttää Down Underissa.



5. Käy Lapissa. Tämä on hyvin epävarma bucket list -kohta, mutta kyllähän haastetta pitää löytyä. Olen Lapissa käynyt pienempänä, mutta olisi ihanaa päästä pohjoiseen vielä ennen lähtöä.

6. Wanhat 2018. Sinäänsä minulle aika selkeä lukion tokavuotisena, mutta tiedän jo nyt että siitä tulee todella erityinen päivä, joten oli pakko lisätä se listaan.

7. Näe revontulet. Se legendaarinen. Olen joskus nuorempana revontulia nähnyt muutaman kerran ja olisi upeaa nähdä kyseinen upea valoilmiö voimakkaana ja kaikessa loistossaan.

8. Vietä paljon aikaa mökillä. Meidän mökkimme keskellä Päijännettä on minulle ehkä rakkain paikka koko maailmassa. Siellä on koettu ne parhaat lapsuus(ja vanhemmankin iän)muistot. Toivon siis tälle talvelle hyviä jäitä, jotta pääsisimme sinne.

9. SUNRISE AVENUEN HARTWALL AREENA -KEIKKA. Tämä. Olen ollut siitä saakka, kun seitsemänvuotiaana Singstarilla tuli opittua Hollywood Hillsin sanat, valtava Sunrise Avenue fani. Tälle keikalle lippujen saaminen oli todellinen unelmien täyttymys.

10. Lähde Australiaan 

Mitä kuuluisi sinun Suomi bucket list:iin? Kerro kommenteissa!

Janette

Ei kommentteja:

© Janette Back, bannerin kuva: Pixabay. Sisällön tarjoaa Blogger.