Gratefulness challenge part 2

18.25
Vihdosta viimein olen saanut Kiitollisuus -haasteeni myös sähköiseen muotoon! Ideana oli siis kirjoittaa kuukauden aikana joka päivä ylös yksi asia, mistä olin juuri sinä päivänä kiitollinen. Kerkesin olemaan jo ylpeä itsestäni, kuinka sainjokaiselle päivälle jotakin, mutta nyt ihan hävettää, ettei tätä toista osaa ole kuulunut... Kai se on sanonnan mukaan parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Hastoin myös teidät mukaan! Teittekö haastetta? Mistä sinä olet juuri tänään esimerkiksi kiitollinen? Tässä on mun kiitollisuuslistani

Minä olen kiitollinen siitä, että:

15.8 En tunne kipua polvessa.

16.8 Saan opiskella ilmaisutaitolukiossa.

17.8 Minulla on upeita ystäviä, jotka tukevat.

18.8 Suomessa on hyvä poliisi.

19.8 Minulla on kaksi turvallista kotia.

20.8 Minulla on mahdollisuus matkustaa näiden kotien välillä.

21.8 Saan tanssia ihanassa ryhmässä.

22.8 Saan asua Suomessa.

23.8 Me kaikki olemme erilaisia.

24.8 Saan tehdä lastenhoitohommia.

25.8 Kipeänä kykenen lääkitsemään itseäni,.

26.8 Saan valokuvata hyvillä välineillä.

27.8 Minulla on rakastavia iso- ja bonusvanhempia.

28.8 Työskentelen ymmärtäville työnantajille.

29.8 Tällä viikolla tulee paljon hyviä leffoja.

30.8 Ystäväni arvostavat myös eriäviä mielipiteitä.

31.8 Saan opiskella pitkää matematiikkaa, vaikka se tuntuu jatkuvasti hankalalta, enkä ole kympin oppilas.

1.9 Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottaa.

2.9 Minulla on ihana sisko.

3.9 Yksin kertaisesti tästä päivästä.

4.9 Upeat vanhemmat.

5.9 Koulussa tuetaan, silloinkin kun väsyttää.

6.9 Hieronta on keksitty.

7.9 Siskon kanssa leffat on yhteinen harrastus.

8.9 Saan tehdä omaa juttuani tanssin saralla.

9.9 Jyväskylästä.

10.9 On ystäviä ympäri Suomen.

11.9 "Miun" parhaasta kaverista Liasta.

12.9 Meidän rakkaasta koirasta.

13.9 Kaikesta hienosta, mihin olen saanut mahdollisuuden muiden ihmisten kautta.

14.9 Minulla on hyvät välineet myös bloggaukseen.

15.9 Koeviikkon on vihdoin ohi.

❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤  ❤

Meillä on niin paljon asioita, joista olla kiitollinen. Positiivisella asenteella siis tähän viikkoon, vaikka kävikin vähän köpelösti näin maanantain kunniaksi: tuntia liian aikaisin herätys päälle ja bussissa sitten ihmettelen, että miten tuo kello näyttää kahdeksaa... Onneksi Kauppatori ja aamukahvi pelastavat.
Hyvää viikonalkua kaikille, toivottavasti sinun viikkosi on alkanut hieman onnistuneemmin!

Janette

6 kommenttia:

  1. Voi että! Super kiva postaus!!! Menee varmasti toteutukseen mulla! ♥

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihanan positiivinen postaus tää on ja ihan huippu postausidea! :)

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurkiitos, tätä oli kyllä niin ihanaa tehdä! :)

      Poista
  3. Ihanan positiivinen postaus!! Mä kirjoitan ylös säännöllisesti mun kiitollisuudenaiheita bullet journaliini - en välttämättä päivittäin, mutta kerään joka kuukausi 50 asiaa, joista olen kiitollinen. Joinakin päivinä en kirjoita mitään, toisina päivinä saatan kirjoittaa montakin asiaa! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aivan ihanaa, että teet niin. Kiitollisuutta on hyvä harjoittaa :)

      Poista

© Janette Back, bannerin kuva: Pixabay. Sisällön tarjoaa Blogger.