Prinsessapäivä ❤

11.57

Koko tämä viikko koostui vain yhdestä asiasta, vanhojen tansseista. Niitä oli odotettu pitkään ja hartaasti, työtä oli tehty ja ekstraakin oli reenattu.Itselläni ei ollut torstaina koulua, joten päivä meni perjantaihin ja vanhojen päivään valmistautuessa. Kyllä kouraisi vatsanpohjasta, kun tajusi huomenna olevansa se prinsessa, jota itse tuijotteli ala-asteella.


Vanhojen päivä oli huikea. Täynnä ihania hyvännäköisiä ihmisiä, kolmet tanssit koululla, Koskikeskuksessa ja Tampere Areenalla ja hyvää ruokaa. Päivä oli minulle ennen kaikkea perheen kesken todella tärkeä. Isäni sekä vaarini ja hänen kihlattunsa matkustivat katsomaan tanssejani ja se merkitsi minulle paljon.

Wanhoja olin odottanut paljon ja ne vastasivat kyllä hienosti unelmiani. Minulle yksi tämän vuoden tärkeimmistä päivistä monestakin syystä.


Vaikka päällimmäinen tunnelma päivästä on upea, harmittavasti se loppui omalta osaltani "juuri sopivaan aikaan". Olimme juuri saaneet kaikki tanssit tanssittua ja teimme matkaa kohti kotia, ennen kuin lähtisin wanhojen jatkoille. Olin odottanut niitä todella paljon, mutten loppuen lopuksi voinut osallistua. Tulin illalla erittäin huonovointiseksi ja vesikään ei sitten pysynyt sisällä... Onneksi tänä aamuna olo on paljon parempi. Wanhat ovat ihana, mutta hyvin aikataulutettu ja oma kehoni reagoi vahvasti pitkään päivään.

Kuva. Jussi Toivanen

Kaikesta huolimatta minulla oli niin mahtavaa hyvässä seurassa ja ihanien ihmisten ympärillä. Kiitos kaikille, jotka teitte wanhoista minulle upean kokemuksen.

Janette

Ei kommentteja:

© Janette Back, bannerin kuva: Pixabay. Sisällön tarjoaa Blogger.